Fantastisk fuglekvidren

solsort_round.jpgHer til morgen vaagnede jeg op til en velkendt lyd, som straks gjorde mig i godt humoer. Dog tog det lige et par minutter at idenficere lyden, normalt plejer jeg nemlig at vaagne paa alle tider af natten til overboens barn, der skriger hjerteskaerende paa sin mor i flere timer. Denne lyd var smoer for mine oeregange; det var en lyd, som minder mig om varme, sommer og sol, nemlig fuglekvidren. Hvor var det bare rart at vaagne op til netop den lyd (overboens barns stemte heldigvis foerst i efter vaekkeuret havde ringet i dag), nu kan det da kun gaa een vej, og det er direkte til foraar! Ja, tak.

2 thoughts on “Fantastisk fuglekvidren

  1. Det tyder på det kan blive en rigtig god dag med så dejlig en start som fugle kvider.

Skriv et svar

