Electrifying

lightning-round.jpgI’m on fire – I morges da jeg vaagnede og ville taende lampen paa mit natbord, eksploderede paeren! Hvilken opvaagning jeg fik, og saa maatte jeg tilmed rage rundt i sovevaerelset i moerke, indtil det lykkedes mig at finde futterne og kontakten paa vaeggen helt henne ved doeren. Da jeg ankommer paa arbejdet og faar mig sat godt til rette paa min pind, taender computeren, radiatoren og fodvarmeren (ja, her er meget koldt om morgenen, hele mit kontor er omgivet af vinduer), og liiige vil printe et styk papir, kortslutter hele skidtet, og jeg sidder tilbage uden varme, computer og printer. Desuden faar jeg stoed ved alt og alle jeg stoeder ind i. Det maa vaere noget jeg har spist…

7 thoughts on “Electrifying

  1. Hej P

    Jeg kender til det med mærkelige lamper.For et par uger siden kom jeg hjem sent om aftenen, og ville tænde lampen i gangen. Og vupti så sprang pæren ud af lampen og ned i hovedet på mig……mon der findes spøgelser!!!! eller har vi mon spist det samme?
    Knus

  2. Pas nu på når du kommer hjem…
    Rør ikke ved noget med el 😉
    Måske skal du bare slappe af i sofaen og blive vartet op

  3. Det er ikke sjovt,n år der er overgang i flere unge damer på en gang!! Hvad lider I af, dig og Trine. Jeg bliver helt nervøs for jer begge.

  4. Der er noget i luften…..Jeg har ikke spist tyrkisk peber eller blue jeans. Men måske du har spist chokoladekage??
    I morges, da jeg tændte en lampe sprang alle sikringer i lejligheden…..Det er sgu ved at være lidt skummelt det her 😉
    God weekend
    Knus

Skriv et svar

