Saa er det nu!

airport-round.jpgSaa kom dagen, nu skal vi endelig afsted. Jeg sidder og taenker paa, om jeg nu fik pakket det hele, men jeg kan ikke komme i tanke om naaet, jeg skulle have glemt. Og hvis det skulle ske, saa er Danmark jo ikke mere uciviliseret end at der er masser af butikker, hvor jeg helt sikkert kan koebe det, som jeg maatte mangle.
Vi tager afsted direkte efter arbejde, eller det vil sige, at vi smutter en times tid tidligere. I dag er indbegrebet af julekaos, og derfor har vi besluttet at vaere i god tid, og ikke stresse. Hvem ved, maaske bliver der endda tid til lidt tax-free shopping inden afgang, der er nemlig et par stykker, som har afgivet bestillinger.
Julefrokosten var en enderledes men saa sandelig sjov oplevelse. Den blev holdt paa en tapas bar, og vi stod op hele aftenen, mens personalet gik rundt med fade med forskellige tapas, vin og oel. Maden smagte super godt (undtagen blodpoelsen, som jeg sendte onde oejene, da den kom forbi mig), men man bliver ikke lige frem maet af det, i hvert fald ikke hvis man ser paa det med danske julefrokost oejene, hvilket jeg jo nok gjorde. Vi festede til den lyse morgen, og moedte ind paa arbejdet en del senere end normalt, og det kun faa at gaa ned pa restauranten neden under og bestille en kaempe burger med pommes selvfoelgelig.
Nu er der kun tilbage at sige: Vi ses senere – vi glaeder os!

Skriv et svar

