Nedtællingen er begyndt

På fredag eftermiddag rejser vi til Danmark, og jeg glæder mig som et lille barn! Vi har købt billetterne for lang tid siden, og den gang virkede julen og alle dem jeg glæder mig til at se så langt væk. Nu er der pludselig kun et par dage til, og jeg kan slet ikke samle tankerne om arbejde, tøjvask, aftensmad osv. Det har resulteret i, at vi skal have toast til aften for anden dag i træk… Jeg glæder mig uendeligt til at se mine forældre, veninder og venner igen, sludre og hygge, feste og fejre, så hvad betyder et par toasts?
Jeg har tusind ting at gøre færdig på jobbet inden mine to velfortjente ugers ferie, men sådan er det vel altid. I morgen efter endt arbejdsdag er der julefrokost med arbejdet. Det skal blive spændende at prøve det på spansk manér – fortsættelse følger selvfølgelig. Selvom denne julefrokost med sikkerhed ikke inkluderer snaps, er det ikke helt sikkert, at jeg er super frisk og fuld af overskud, når jeg møder ind på arbejde torsdag morgen. Vi får se…

3 thoughts on “Nedtællingen er begyndt

  1. Glæden er ligeså stor fra vores side. Tude-marie er stadigvæk på banen. En kombination af glæden over at få jer hjem på julefrerie, og et farvel til verdens dejligste arbejde. Om 2 dage går det hele op i en højere helhed. Det at sige farvel til min arbejdsplads gemmem 30 år og sige glædelig jul til jer, opvejer det hele.

  2. Kære ven

    Glæder mig som en gal til at se Jer i julen, og jeg har barnepige til Benjamin den 25. Denne gang har jeg savnet dig mere end de andre gange, du har været udenlandsk…Måske pga det permanente element over din tilstedeværelse i Spanien?

  3. Pingback: Saa er det nu! | Fisker & Fernández

Skriv et svar

