Seneste skud på stammen

I morges vågnede jeg op til en vidunderlig nyhed, nemlig at min veninde og hendes mand er blevet forældre for anden gang. Det kom helt bag på mig, for min veninde var sat til at føde i december og det gik jeg egentlig og kalkulerede med at hun ville. Men naturen kan man selvfølgelig ikke diktere, den gør som den vil, og ud kom den lille fyr (kun et par dage for tidligt), som er sund og rask, en lille guldklump. Jeg glæder mig rigtigt meget til at se ham i julen (og selvfølgelig også hans storebror og så lige forældrene).

Tillykke til dem!

Skriv et svar

