Problematisk

proble-round.jpgI går på arbejdet opstod der en situation ud af ingenting, som endte med, at jeg følte mig temmelig fornærmet og til dels også trådt på (et tillæg til problemet er, at jeg før har følt mig trådt på af den samme person). Jeg gik rundt resten af dagen med foragt for den person, som jeg mente havde fornærmet mig helt uden belæg for det. Selv om aftenen derhjemme var jeg ret muggen og egentlig også skuffet over personen, og jeg besluttede, at jeg ville konfrontere denne person med problemet i dag for at få det ud af mit system. Det har jeg så lige gjort, og det viste sig, at der var tale om en hel basal misforståelse, og at denne person egentlig, i stedet for at fornæme og minimere mig, ville beskytte mig. Det er jo i sig selv en smuk tanke, som jeg sætter pris på, nu hvor jeg har set situationen fra vedkommendes side. Men det skal dertil siges, at jeg altså godt kan tale for mig selv, og det tror jeg også personen ved nu, efter vi har fået renset luften.

2 thoughts on “Problematisk

Skriv et svar

