Noget nyt

Weekenden er fløjet afsted. Som en stormvind. Sådan går det når man er vel tilpas. Nu sidder jeg og tænker tilbage på det fantastiske selskab jeg har været i, hvor meget der er blevet sludret, grint og debateret, og hvordan det føltes at vi havde kendt hinanden hele livet. Solen har skinnet, varmen har ligget tungt over byen, og vi har oplevet alt lige fra Lenny Kravitz til en gammel knark med en lirekasse midt på gågaden.

krusDe fine krus fra Marco Friis, som Marianne og Pernille havde med til Fernández og jeg

Der har været fuld fart over feltet og der er blevet sovet længe (i hvert fald dem som havde brug for det). Livet i overhalingsbanen kan tage pusten fra een et kort øjeblik. Der er blevet oplevet, shoppet, spist, nydt og sludret igen. Det ville ikke være en overdrivelse at sige, at munden praktisk talt ikke har stået stille på nogen af os hele weekenden. Og så er der vigtigst af alt blevet sået grobund for noget mere.

12 tanker om “Noget nyt

  1. Det lyder så dejligt, Fisker! Det er da utrolig, hvad der kan komme ud af at skrive blog – skønt at høre, at I har hygget jer 🙂

  2. TAK!!! Det var eventyrligt… en rejse, som virkelig vil stå som noget specielt for mig! Der blev snakket, grint og hygget… så derfor skal jeg gamle jo også sove lidt 😉 Men vi kunne vist have snakket i endnu flere mange timer… det må der være grobund for!

  3. Madame, det er helt utroligt, hvad der kan komme ud af sådan noget 😉

    Nille, det er mig, som takker! Der er hundredevis af snakketimer til gode. Det gik op for mig, at jeg ikke rigtigt har fået taget nogen billeder, måske fordi vi bare har snakket så meget, at jeg er blevet distraheret. Faktisk er jeg gået hen og blevet pænt hæs… Sikke en weekend! 😀

  4. Det er skønt at I har hygget jer:) Og det lader til, at der bliver snakket meget uanset, hvor de bloggere render sammen.

  5. Fedt! Jeg bliver faktisk tit haes af at snakke dansk, maaske det bare er fordi snakken gaar saa lystigt, naar jeg endelig har chancen. 🙂

    Blogtraef er altsaa noget af det sjoveste jeg ved. Jeg glaeder mig til vi faar lejligheden ogsaa.

  6. Hvor er det dejlig læsning – jeg syntes lige at de var ankommet og så tog de afsted igen – så for os læsere flyver tiden også alt for hurtig….

  7. Skøn, skøn læsning!
    Dejligt at det blev sådan en god oplevelse for jer alle tre.
    Samtidig med at I mødtes i Madrid havde jeg besøg af en blogger fra Grønland, så weekenden har virkelig budt på godt selskab på tværs af grænser. Længe leve blogland!!!

Skriv en kommentar